Daisypath Anniversary tickers

semoga perkahwinan kami hingga ke akhir hayat
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

saya ader 4????

smlam busy melayan mama,ibu,mak...ok pagi2 lagi ibu saya da suruh
saya dtg umh ibu teman2 dia mlm sabtu....smlm pas balik keje sya g umah
my sis pulak tgk baby n mama sya ade kat sna kena jage my sis pantang...
so sambil meluangkn masa2 bahagia dgn mama...mama saya mintak tlg
urutkan coz bru jatuh kat masjid masa tgh ambik wuduk.....
smp col 9 saya balik umh pulak melayan adik dy kejap...pastu jumpa mak
pulak.....so kami pn berchit chat pulak.....
so kesimpulannye....saya hari ni berkhidmat dgn 3 org yg bermakna
dlm hidup saya....sabtu ni pulak saya akan berjumpa dgn mak mertua saya
so dlm hidup saya ni....saya nak isthiarkn yg saya ade 4 org penting dlm
hidup saya....iaitu mama,mak,ibu,mak.....seronok nye byk mak nii...

No comments:

Post a Comment