Daisypath Anniversary tickers

semoga perkahwinan kami hingga ke akhir hayat
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 16, 2012

surat cinta utk mu...2012


                   ...Serius ini rasa hati aku tika ini.....

rindukan dia...dan sentiasa terbayang kenangan
kami di hospital...dan masih dapat rasa lagi kesakitan itu
semua...walau aku sendiri cuba lupakan..
makin kuat utk lupakan makin kerap kenangan
itu mengejar aku ya allah.....
aku sendiri tidak tahu...bagaimana nak ungkap perasaan sendiri..
jadi dgn menaip ini dpt  kurangkan rasa sedih..hiba..rindu ini pada
nya...allah hu akbar...x dpt gambar kan bagaimana perasaan
aku nanti di pagi raya...
beraya bersama orang orang yg pernah hadir dlm hidup mu
mama....yg aku sendiri tidak pernah sangka kami akan
sebaik ini...mungkin ini hikmah nya...tapi apabila lihat
wajah wajah mereka membuatkan hati aku bertambah
tambah rindu pada mu mama...
malah seolah olah melihat mu mama...walau kami
berbeza ayah dapat aku rasakan..ya mereka adalah
darah dagingku....x akan putus hubungan kami
demi memegang janji janji mu yg terakhir mama....
ramadhan makin hampir ke penghujung...
raya makin hampir membuatkan aku makin sesak
kerana aku rasa aku lah manusia yang paling rugi kerna
tidak dapat mengucup tangan mu meminta maaf
pada mu di pagi raya.. sambil berlinang air mata
memikir mama dari jauh....selama 25 tahun aku
lepaskan peluang itu..ya allah hanya kau tahu
bertapa ingin nya hati ini mengucup tangan mu
mama di pagi raya...tapi apakan daya..mama
bukan milik aku seorang...
lagi 2 hari...tp buat pertama kalinya
tahun ini kita beraya sama mama...
tp...hanya mampu melihat mu dari jauh mama
dan hanya pusara mama jadi saksi kita beraya
sama mama...ya allah..smp sini saja aku mampu taip
selebihnya biarlah aku memendam rasa ya allah.......



        

No comments:

Post a Comment