Daisypath Anniversary tickers

semoga perkahwinan kami hingga ke akhir hayat
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 4, 2010

wedding cousin saya...yang teristemewaaa..huhuhuhu

ok..nak cite ckit la kan...ok kat majlis ni byk yg terjadi last minute...
contoh nye..tibe2 kena wat pelamin utk menyambut tetamu katenya..
hahhahahhahh x ke terkejut beruk bila kami mendengarnya..
habisla cik google saya bukak...mcm2 pelamin mini saya tengok..
smuanye super duper...terdetik kt hati saya bila lah blh wat pelamin
'segah' ni...OK...yg kedua saya kena pgantin perempuan...adoyaiii.
lg pening kepala saya...tp dlm hati kate try jela...kesian lak kat makcik
sya nanti..sebab time saya kawin dulu...makcik2 sya dulu berhempas
pulas utk knduri sya..so ape slh nye time ni sya ambik bahagian pulakkn..
...so nilah hasil nye..oh yer lupela plamin ni sya wat ngn cousin2 sya tau
(pn kasha,pn waty,ms ain)

No comments:

Post a Comment